Sevgilimmmmmmm inşallah inşallah 😍 bakalım bunda kaçıncı haftada hissedeceğim. Doğumdan sonra Doktorumun bana dediği (doğruluk payı nekadar bilemiyorum) iç karnımın aşırı dar olması ve bebeğimi bu yüzden bukadar erken hissetmiş olma sebebiymiş. Çünkü ben gebeliklerimdede 3 aylık dedinmi top gibi göbekle geziyorum iç karnın çok dar demişti 🤷🏻♀️