Cansyy 1 saat önce ballı süt içip uyudum. Uykudan uyandım karnım ağrıyor deli gibi tekmeliyor. Gazım da vardı. Lavaboya gittim şimdi ağrım yok ama sırt üstü yatınca sağlı sollu vuruyor. Birseyden mi rahatsız oldu yoksa bu normal mi ? 22+6
Burcuilker1 Cansyy uykusunu almış ballı sütü de pek sevmiş ki coşuyor içeride gayet normal bence benim oğlumda geceleri beni uyutmazdı doğdu yine uyutmuyor😁
aryadeniz25 Cansyy yoktur bir sorun canım. 31+4teyim sağlı sollu altlı üstlü her yerden vuruyor. Ve son 2 haftadır aniden tekme atınca bazen canım acıyor. Şu an da da çok hafif ağrım var uyuyamadım şu saate kadar
AnayimBenAna_ Cansyy sırt üstü yatınca rahat edemiyorlar o yüzden vuruyordur 🤭 e tabi ballı sütte enerji vermiştir