Umutlu2272 İlk kez duyuyorum böyle bi şey. Devlet SGK’yla beraber zaten, SGK yoksa yeşilkartlı oluyorsunuz. Eğer ikisi de yoksa para ödeniyor evet. Biz evlendiğimiz de eşim askerdi ben onun sigortasından yararlanıyordum askerlik bitince para ödedik muayene olurken ama işe başlayınca gene normal bedavaya muayene olduk