Busra_kl Merhaba 40 gün önce sezeryan doğum yaptım bebeğim bu arlar çok gazlı ve bütük tuvalestini 5 6 günde yapıyor önerileriniz varkı birde kimyon çayını toz halinde yapıp içsek faydası olurmu
Mejsa Busra_kl çayı siz için o zaten sütünüzden geçer bebeğe bedeni kaldırmaz bence daha kendisi içmesini
zge13 Busra_kl 5-6 gün normal diye biliyorum ama gazı için karnını bir kat daha sayabilirsiniz yüz üstü yatırabilirsin emzirmeye aralar verip pıt pıt yapıp gaz çıkartmını üstten yapmasını sağlayabilirsiniz yine bir miktar rahatlatır
busrasya Busra_kl bence bebeğe kimyon falan içirme benimki de gazlı hatta kolik bir bebek mesela Şuan akşam 9 dan beridir uyutmaya çalışıyorum maflor damla iyi geldi bize bir tık deneyebilirsin probiyotik olması içinde hoşuma gitti benim
Seda_2516 Busra_kl merhabalar doktorlar çiş olarak bez sayısına bakıyor bebeğin doyduğuna dair büyük tuvaleti için 10 güne kadar normal sayılıyormuş 🥰
Seda_2516 Busra_kl damla için de biogaia öneririm kesinlikle ben kızımda kullandım hem tuvaletine hem gazına çok iyi gelmişti
Berivanlina21 Busra_kl gazlı bebeğe karnından masaj yapmak daha etkili bence . Daha yeni yarım saat masaj yaptm çıkarmadı karnını biraz ovaladim msj yaptım hemen pıt pıta başladı 😆