Blgnnnnn Kizlar 3 senemiz doldu evliliğimiz de bu sürede hiç gebe kalamadim bende polikistik over var esimde sprem sayisi az 13 milyon aşılama denedik olmadı rahim filmi cektirdim yine olmadı sizce direk tüp bebekmi🥲
Larraa 3 aşılamaya rağmen gebelik elde edememiş, tüp bebek ilk denemede hamile kalmış biri olarak hiç aşılamayla vakit kaybetmeyin derim 🌸
Bitkinyarasa Ben aşılamayla vakit kaybettim . Direkt tüp bebek bence . Hayırlısıyla hamile kalıp bebeğinizi kucağınıza alırsınız inş 🤲🏻