Sylmz_24 Arkadaşlar adet olmama 6 gün var ne zaman kan versem çıkar bana destek olur musunuz aniden adet sançısı gibi ağrı giriyor arada ve neredeyse 1 haftadır kasıklarımda kasılma kramp gibi hisler var
Merve_kucuk Sylmz_24 Bu herkeste farklıdır. Döllenmeyle alakalı. Bazıları 10 gün önce öğrenir, bazıları adet geçtikten 1 hafta sonra☺️
Hamide_00 Sylmz_24 ben bir hafta sonra vermiştim ama test yapmıştım orda gördüm normal de adetim hep bir hafta falan gecikirdi ben öylesine yapmıştım testi de çıkacağını tahmin etmedim hiç doktora gittiğimde beş haftalık olmuştu bile
Mickeylover Sylmz_24 canım tam adet günü ya da bi gün sonra belli oluyor ben de acele etmiştim kaç kez verdim çıkmamıştı ilk gebeliğimde erken verince😇 insan çok merak ediyor ama çıkmıyor işte 😋
Sylmz_24 Merve_kucuk peki ne yapmalıyım 🙏🏻 beklemelimiyim 2 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı negatifmişim sonuç
Sylmz_24 Hamide_00 benim adetim hiç geçikme olmuyor hep gününde geliyor hamile olmak çok istiyorum yine bu ay olmadı diye üzülüyorum sonunu inşallah bu ay pozitiftir ve mutlu eder sağlıkla isteyen herkese nasip etsin Allah acaba ne yapmalıyım bilemedim
Hamide_00 Sylmz_24 önce bi evde test yap sonucunu aldıktan sonra kan ver varsa ztn direk doktora görün sana tavsiyem kafana takma olmuyor diye üzülme en çok etkileyen neden bunlar
nurdaneg0716 Sylmz_24 adetten iki gün sonra öğrenmiştim bu tamamen döllenme ile alakalı mesela eğer adetten hemen sonra olduysa bidahaki adet gününden 1 hafta önce nile yapmasanız çıkar ama benim genelde geç döllenme oluyor o yüzden adetten sonra yapiyorum