hmyt129562 Merve_kucuk Rabiul bir yakınıma detaylı ultrasonda ense kalınlığından dolayı down sendromlu dediler fakat doğduğunda her şey normaldi ve o süreçte üzülüp yıprandığı yanına kaldı. Detaylıda farklı farklı tanılar koyup bebek doğduktan sonra gayet sağlıklı olduğuna dair yorumlarda okudum. O yüzden çok kararsızım. En azından herhangi bir sıkıntı varsa da yoksa da hamilelik sürecini korkuyla yaşamak istemiyorum bir yandan da herhangi bir sıkıntı varsa tedbirini önceden alırım diye düşünüyorum.😕
Namesiz6 Bence yapılmalı ben yaptırdım.Elbette kararı anne ile doktoru beraber verir.Ama sıkıntılı süreçler ve kayıplar yaşayınca insan bebeğim sağlıklı mı bu sefer dünyaya getirebilecek miyim endişesi yaşıyor. 💐
Rabiul hmyt129562 detaylıda down diyip normal usg de hiç mi anlaşılmamış ? Böyle bir tanı söylemiş madem hiç mi başka detaylıya gitmemiş Allah bütün miniklerimizi korusun
BTop hmyt129562 bende sizinle aynı düşüncedeydim 2’li tarama testi yaptırdım doktorum seçenek sunmadı direkt yaptırmalısın dedi 23’ündeydi kontrolüm temiz çıktı şükür