Merhaba canlarım 9 aydır hamile kalmaya çalışıyorum Son iki aydır Klomen başlattı doktorum geçen ay takibim yapılamadı doktorumun oğlu rahatsızlandı. Ama bu ay tam takibim yapıldı beş gün önce çatlatma iğnesi yapıldı bugün de üç yumurtamın da çatladığını öğrendim doktorum %20 hamile kalma şansın var dedi gerçi bu her ay aynı şekildeymiş benim gibi üç çatlamış yumurtası olup hamile kalan var mı 🥰