Merhaba. 35 haftalık gebeyim. Genelde sağ yan pozisyonda rahat ediyorum soluma da yatıyorum fakat kısa süreli yatabiliyorum sırtıma ağrı giriyor. Yaklaşık 30. Haftadan beri böyle. Hatta bazen sırtüstü yatınca rahat ediyorum. Sizler nasıl istirahat ediyorsunuz hep sola mı yatıyorsunuz? Bir zararı olur mu bilemiyorum