Kızlar herkese merhaba 1 hafta önce epidural sezeryan ile doğum yaptım son iki gündür karnımın sağ tarafında inanılmaz ağrı yaşıyorum uzanınca sorun yok ayağa kalkınca ayağımın üzerine basınca felaket ağrım oluyor sanki tekrar kesiliyormuş gibi başına gelen varmı doktor kontrolüm 2 gün sonra ama dayanamıyorum acile git gel serum takıp gönderiyorlar zaten psikolojik olarak yorgun bi dönemdeyim birde bu ağrı mahvediyor beni bilgisi olan yazabilir mi lütfen