Aysgll1 16 gün oldu doğum yapalı, eşimin hesabına süt parası yatmış PTT den alabilirsiniz diye mesaj gelmiş. Ben PTT ye gidip eşimin adına alabilir miyim eşimin kimliği falan lazım mı
Melosum34 Aysgll1 vermezler bence daha bugün kadın doğalgaz yardımı kocasının üstüne diye kimliği ile gelmişti işlem yapamam dedi adam yolladı eşiniz gelsin dedi
Oslemasel Aysgll1 e devletten şahıs ödemeleri diye bir bölüm var, ordan bakıp başka banka hesabına aktarabiliyorsun. Yanlış hatırlamıyorsam. Dene bi oluyor mu
SancarMom Aysgll1 2 ayı geçti doğum yapalı gelen mesaj yok geçen ptt ye sordum adınıza ödeme yok dendi. Başvuru mu yapılıyor acaba
SancarMom Tutaste_ benimde ya 2 ay 4 gün oldu ne doğum parası ne süt bende anlamadım başvuru mu yapılıyor? Öğrenirseniz
Melosum34 Aysgll1 yeni güncelleme dedi hatta adam her yer aynı mı bilmiyorum bagırdı dedi bekleyen varsa işlem yapmıyoruz başkası adına diye
busraacicek İkiside kendiliğinden yatıyor canlar e devlet sgk veya şahıs ödemelerinden bulabilirsiniz ya size ya eşinize yatırıyorlar kadın çalışmıyorsa eşe yatırılıyormuş filan banka hesabınıza aktarabilirsiniz direkt gitmenize bile gerek kalmıyor