Ss03 Beyzanur2 bende üç kilo aldım hızla da alacağım sanırım. 53 ile hamile kalmıştım. Bekarken çok isterdim kilo almayı alamazdım şimdi de alıyorum diye korkuyorum
ailecekizledik Beyzanur2 53 kilo ile hamile kaldım şuan 63 kiloyum göbeğim bi anda öyle büyüdü ki korktum yani😂 saldım valla 80le girerim herhalde doğuma🥴 21+6yım
Saremmmm 65 kiloyla hamile kaldım.. suan 67 kiloyum göbeğim benim görebildiğim kadar var yani kıyafetle falan pek görünmüyor 🌹
Melike26 Saremmmm ben de bugün öğleden sonra oldum hafif sızı var ama daha o kadar çok etkilenmedim 😊
derya14 Melike26 İlk gün olmuyorda ertesi gün kolu kaldırırken falan baya ağrı yapıyor üstüne falan yatılmıyor 😔ama iki güne geçiyor 😊
Saremmmm Aynen iyi olsunlar da ne yapalım.. ilk gebeliğim bugün detaylı ultrason yaptık doktor düşük şüphede üst dudak yarığından şüphe etti.üzüldüm ne yapacağımı şaşırdım bilmiyorum haftaya doktora gideceğim başka.dilerim büyük birsey değildir geçer insallah
Pkzsntrk Merhabalar bende 1 kilo aldım ama benim normal kılom zaten 73 du normalde de ırı bı bayanım 😀 son zamanlar nolur bılmem 😀 karnım çok yok hatta etraftakiler neden küçük diyorlar