gubu-annesi 12+1 ız bugun iş yerınde ayagım kaydı kalcamın ustune duşuverdım cok sert orta hızda , doktora gıttım hemen kalbını dinledi bıse olmaz dedı korkuyorum bana bir teselli olun😢
Burcuk gubu-annesi doktora gitmişsin bi şey olmaz demiş kalbini de dinlemişsiniz çok şükür . Allah’ın izniyle bi şey olmaz
Sonay gubu-annesi gecen haberler de 3 aylık hamile kadını araba çarpıyor bişey olmuyo koruyan Allah koruyor yavrularımıza bize bağışlasjn doktor bişey yok diyorsa bence yoktur inş içini ferah tut
Pambuk Doktor bişey yok diyorsa yoktur tatlım bide kalçana düşmüşsün bebek farklı yerde strese sokma kendini daha zararlı bebeğine.
crash Geçmiş olsun birşey olmaz Allah ın izni ile . dert etmeyin Bu kez stres bebeğe zarar olur. Allah korumuş şükredin 👍🏻
Skrnslmn gubu-annesi bende 13 haftalıkken ayağım takıldı çakıllar üzerinde dizlerim ve ellerimin üzerine kötü şekilde düştüm yani düşerken karnımı korumaya aldım kendimce Korkmayın Allah ın izniyle bişey olmaz şuan 32+5 olduk çok şükür
Yarenesra Bende sekiz aylık hamileydim banyoda tabureden kalçamın üstüne sert bir şekilde düşmüştüm ilk kızım da korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle
lkayRazgatLolu gubu-annesi anne karnındaki sıvı bebeklerimizi her türlü darbeden koruyor canım için ferah olsun. Düşün ki denizin altında biri sana yumruk atsa canın yanarmı?
Nurerdgn gubu-annesi canim beniimm cok cok cok gecmis olsun dün de benim ayagim kaydi evin icinde tutunmasaydim gidiyodum Allahim esirgemis bisey olmaz onu Rabbim koruyo bide muayne olmussun bak bi sorun yokmus cok sukur gecen haberlerde izledim hamile bi kadini araba carpti ama cok sukur kadinda bebegide iyi durumdaymis Allah korumuş bisey olmaz korkma insaallah bebek suan bi sivinin icinde ya amniyom sivisi o bebegi koruyomus biliyomusun senin hissettigin kadar o hissetmiyomus yani siddeti tekrar gecmis olsun Allah hepimizi ve yavrularımızi korusun
gubu-annesi Allah hepınızden razı olsun yavrularımızı saglıkla kucaklarımıza almayı nasıp etsin ısteyen herkesede evlat kokusundan mahrum bırakmasın benı rahatlattınız🤲🏻🤲🏻🤲🏻