Bu arada benim de 2.sezeryanım olacak, 35.haftamdayım. gelişim geriliği vardı onu aştık şükür ama bebek baş gelişli, rahme baskı yapıyor. Ben 38den önce doğum istemiyorum diye ısrar etsem de, doktora göre 37yi görürsek şükrederiz dedi. Bazen gelişim fln tam olsa da, bebek ne zaman isterse o zaman teşrif ediyor 😅