Aynı şekilde benimde ilk hamileliğim öldüm öldüm dirildim birde idrar yolu enfeksiyonu çıktı prilam verdi doktorum ilk başlarda faydasını görüyordum aşırı uyku yapıyordu yataktan kalkamıyordum günüm uykuyla geçiyordu ama artık 10.hafta olduk oda fayda etmedi en son çok kötü olunca su tükmük istifrağ esince hastaneye gittim zorferin iğnesini vurdular o çok iyi gelmişti doktorda doktoruna danışıp bu ilaçla değiştirebilirsin baya etkili dedi ama çok ilaca yüklenesin yok doğal yollarda da sabah aç karnına biraz çubuk kraker yiyip öyle kahvaltı ediyorum hala geçmiyorsa patates haşlaması çok iyi geliyor muz sade soda limonu tuzlayıp yiyince de çok iyi gelmişti birde ne kadar kusarsam kusayım bol su içmek ne çok karnını yıka başa doyur ne çok aç kal