Aysenur01 hamileliğin işk öğrendiğim 2 ayı sevinç ve heyecanla geçti 2. Ayda halsizlik bulantı başlayınca 4. Aya kadar sıkıntılıydı psikolojik olarak yıprandığım dönemdi 2 ay. O yüzden biraz yavaş geçti. 4. Aydan sonraki 8 aya kadar olan dönem çok güzeldi bulantılarım geçmişti bi sıkıntım yoktu karnım da büyümediği için çok fazla hareket sıkıntısı da çekmedim. Keyfini çıkardım o dönemin. Her ay aylık fotoğraf çekimi yaptım bu arada 😁 aradaki farkı görmek güzel oluyo😇 ve 9. Ay bu ay karnım çok büyüdü çatı ağrım var belim sırtım ağrıyo ağırlıktan ve ara ara sancılarım oluyo yalancı sancı rahat oturamıyorum kalkamıyorum o yüzden artık doğsun istiyorum😂 ayrıca hamilelikte çok kilo almamak da bizim lehimize bel sırt ağrısı çok çekmeyiz en azından. Ben toplamda 11 kilo aldım ideal kilo ama bı bile zorluyo artık üzerimde çok yük hissediyorum 😊