kurkmantosuzmadonna Kızlar merhaba. Doğumum mart ortasına gelecek inşallah. Hemşireye verilecek kıyafet içinde alt üst takımın içine giydirmek için uzun kollu mu yoksa yarım kollu zıbın mı konulmalı ?
Berivanlina21 kurkmantosuzmadonna yarım kollu zıbın köy cnm ztn hastane sıcak oluyor. Battaniyeye sarılıyor
Hamide_00 kurkmantosuzmadonna ben Ekim sonu doğum yapmıştım uzun kollu alt üst takım koymuştum atleti yarım kolluydu diye hatırlıyorum bi de penye ince battaniye vermiştim