Kızlar 8 aylık hamile olduğum için çalışmıyorum işsizlik maaşı alıyorum . Güzelde mesleğim var hem eczane teknisyeniyim hemde doktor asistanlığı yaptım ilaç rapor vs yazıyordum oturduğum yerden Ama bebis doğduktan sonra çalışmak istiyorum çalışanlar siz nasıl bi yol izlediniz? 3 yaş kreş yaşı diyorlar acaba 3 yaşından sonra mı işe başlasam hayatım boyunca hep çalıştım Şuan o kadar sıkıcı geliyor ki ..