pitircikannesi1 yani aslında takıntılı değilim ama miğde ve normel beni benden alıyo hayatları boyunca doğru yazılışı karşılarına çıkmamış olamaz imkan yok buna ama diyorum ki demek ki doğrusunu görüp aaa yanlış yazılmış diyolardır herhalde 🤷🏻♀️😂😂😂 bi kere biriyle bi münakaşaya girmiştim normel doğum da normel doğum diye sezaryeni kötülüyo normale normel diyen sezaryene sezaryen der mi hiç “sezaryan” şöyle kötü böyle kötü anlatıyo sen önce doğru isimlerini öğren dememek için resmen kendimle çatıştım tabi sonunda söylemedim yakışmaz bana münakaşa dışı bi yerden vurmak ama inan zor dayandım😂😂😂