Bugün öğlen kanamam oldu adet oldum sandım ped taktım ama her baktığımda tertemiz hiç kan yok sonra bu akşam tekrar kanamam oldu ama çokk fazla ve durmayan bir kanama adet gibi değil anladım ki ben hiç adet olmamisim sabahtan beri adetliyim sanıyorum ilk gebeligimde de ilk haftalarda basur olmuştum sizce basur gebelik belirtisi mi bat 26 bu arada