serapppp57 Kızlar günlerim hep mide bulantısı ve kurmayları geçiyor karnım ve boğazım acıyor. Mide hapıda fayda etmiyor. 🤢🤮 Sizde durumlar nasıl?
Imasleeper serapppp57 aynı of aman aman bıktım gerçekten 😟 bu sebepten hamileliği hç sevmiyorum bir an önce doğuracağım ana geçmek istiyorum. 😓
Baby_B serapppp57 14 te gecmisti 24 e kadar prilam ictim Sonra doktorumun istegiyle biraktim Suan 27+4 deyiz Geciyor merak etme
Hamide_00 serapppp57 oğlum da da doğuma kdr hiç bi sıkıntı yaşamadım ikinci bebişim de de öyle 13 haftalık olduk rahat ilerliyoruz çok şükür ilk hamileliğim gibi
TeacherS serapppp57 10.haftadan merhaba aşırı uykum var ama mide yanmam ve bulantım yüzünden uyuyamıyorum 🥲
hamcokelek33 Benim 10a kadar inanılmazzzz zordu kusmaktan hastanelik olmuştum. 12. Hafta tak diye kesildi 🥹
AsNes Bende 10. Haftadaym 2. Gebelik, gün aşırı bulantı, kusma, mide rahatsızlığı bitmek bilmiyor priland da fayda etmiyor hergün ağlıyorum halim gücüm yok çocuğumu eşimi ihmal ediyorum evde hiç bir şey yapamıyorum piskolojm bozuldu
QueenMommy AsNes Seninle aynı durumdayım 12 haftalıgım yemek yesem kusuyorum yapsam miğdem bulanıyor 3 yasında oğlum var yetişemiyorum mahvoldum çok kötüyüm eşim bazen yardımcı oluyor bazen hiç olmuyor 😪