Kızlar 9 haftaya yaklaştım bulantı ve kusma şikayeti sebebiyle prilama başladım şükür kusmam yok ama sabah bulantıları ve aşırı koku hassasiyeti var tüm bunları bi şekilde idare ediyorum çünkü ilk gebeliğimde böyleydi
Ama son günlerde baş dönmesi kafamı kaldıramıyorum sürekli yatma hissi böyle olan var mı aranızda tansiyonuma bakıyorum sürekli