Busra779 Baciko anladım en iyisi devam et bence gün gün eklendikçe hepsi yanyana daha iyi belli oluyor
Tutar13 Baciko benimde adet bitimi 10.gun bugun canım benimde pik mi beraber aynı sanırım adet gunlerimiz yakın
Busra779 Baciko sperm sayısında sıkıntı yoksa üst üste oluyormuş ama sıkıntı varsa gün aşırı diyorlar.biz. Böyle günlerde her gün değerlendirdik.pik günü sonrasında 2 gün.
Hatice4136 Baciko doktorlar iki günde bir yapın diyor daha kalıcı oluyor ❤️ iki gün yap bir gün dinlen tarzı
prensesannesi-01 Baciko evet ya hayırlısı olsun canım benimde olmadı geçen ay Rabbim bu ay hayırla ikimize nasip etsin isteyen herkese aminnn
prensesannesi-01 Benimde 13.gun oldu yarın inseAllah 14.gun bakalım pik ne zmn gorecem geçen ay 13. Gün pik görmüştüm