Kızlar hayırlı akşamlar. Ovulasyon testi dün pik gösterdi.pazar pazartesiyi değerlendirdik.Bugün ovulasyon testi silikleşti.Çatlama oldu muhtemelen.Sağ ve sol kasığımda aşırı bir ağrım var.Yürürken batıyor çatlama olduğu için olabilir mi?Önceki aylar yaşamadım böyle bir şey