YeloveMucizesi Kızlar merhaba iyi aksamlar dünden beri feci grip oldum nasıl oldu bilmiyorm ama iki üçgündür bebegin hareketlerinde azlık hissediyorum aynı haftalarda böyle hisseden var mı ?
Canesss YeloveMucizesi Nefes alamıyorsanız acile gidin hava veriyorlar bebek hareketleniyor muhtemelen hastalıktan hareketsiz aynısı olmuştu bende
Baby_ygt YeloveMucizesi bende 31+ 3 günlük hamileyim giripm burnum akıyo hapşırık öksürük mahfoldum resmen bebek hareketleride azaldı birden
YeloveMucizesi Canesss canım yurt dısındaym budda pek türkiyedeki gibi degl malesef evde kendm çayla falan idare ettm şükür sıcak duş iyi geldi daha cokk bebiş de suan daha iyi ama devam etseydi az harekete hemen gidicektim
YeloveMucizesi Valla benmde öyleydi gerçekten üçgündür teli bile elime alamadm eşimde hasta kızım var bide 6 yasında cok sükür o iyi ama yerimden kalkamadm bile sanada geçmiş olsun canm smdi nasılsın biz bugün 32olduk