Busra779 Kızlar dün burada okudum sanırım.gebelik belirtisi olarak göğüste parlaklık Gibi bir şey oluyor mu dite sormuştu sanırım birisi.öyle bir belirti yaşayan var mı.kahverengi olan kısımda kristal gibi böyle benek benek parlaklıklar oluştu
LLimonn Busra779 göğüs ucundaki o ufak nokta gibi beze şeklinde olan şeyler çoğalıyor göğüs ucu uyuşuk oluyor yani benim öyle olmuştu bide göğüsün etrafındaki damarlar belirginleşiyor Ben 1 ay çektim göğüsümden sonucu hamilelikmiş öyle öğrendim tek belirtimde buydu😇
Busra779 LLimonn ilk hamilelik belirtilerinizde mi vardı daha sonra mı oluştu.yani öncesine çok dikkat etmediğim için o tarz şeyler var mı anlayamadım şuan.ya da kendi kendime belirti bulmaya çalışıyorum bilemedim 😞😞
LLimonn Busra779 öncelikle üzülme moral önemli😇 ilk hamileliğim ve tek belirtim oydu Şöyle söylim adetim bitti sonrası 1 ay boyunca ağırdı bir sonraki adetimde hamile oldugumu öğrendim Kendini dinleme biraz akısına bırak🥹🤲