Veraamoms Mayısta kızımı kucağıma almıştım. Şubatta oğlumu alacağım inşallah 🥹🥹 Mayıs ayı o kadar kıymetli ki bende 💖 Doğum için de çok ideal bir ay 🌸🌸
Zbydkc Veraamoms bende tam tersi şubatta kızımı kucağıma aldım mayista da 2.ci bebeğimi insllah mayısta nasil geçti lohusaliginiz felan
Pinar0711 Veraamoms benim kızım kışta olmuşdu şimdi oğlum mayıs sonu gibi gözüküyor. Bana zor geliyor. Nasıl olur o aylarda çocuk bakmak
FtmaGlr UmayDuruMom Kaç haftalık şu an sizin ? Benimde doktorum Mayıs sonu haziran ilk haftası bekliyoruz demişti ☺️
Melosum34 Mavi1638- kaç haftalıksınız acaba sezeryan olacağım benden uygulama 45 gün kaldı diyor Ocak sonu mu olur merak ettim