Deryakuzusuuu Arkadaşlar normalde sytem hastanesi Hüsne hanıma gidiyordum özel klinik açacakmış. Ben de doktor arayışına girdim. Önerisi olan var mı ?
Deryakuzusuuu richgirl10 hastaneler birleşiyormuş eda hanımda kalacak mı kalmayacak mı biliyorum i. Hastane taşınma aşamasında olursa başka hastaneye gitmek istiyorum o yüzden
Deryakuzusuuu Özgüç beye bir kere gittim arkadaşımda gitti tüp bebekte çok memnun kalmadı o yüzden gitmek istemiyorum
richgirl10 Deryakuzusuuu aaaa nasıl oluyormuş şimdi anlamadım 😟 hastaneler birleşiyor onu duydum ama doktorlar ne alaka? Ayrılacaklar mı yani? Biz daha geçen gün gittik eda hanım birşey demedi. Acaba sadece hüsne hoca mı gidiyor
richgirl10 Deryakuzusuuu iyi bari daha başında sayılır. Dediğim gibi eda hanım çok tatlı. Tekdende özlem hoca var onu öneriyorlar. Aklınızda bulunsun
edasaribek Kızılay hakan kaya cok iyi ilk dogumumu onda yaptim suan maddiyat dan dolayi gidemiyorum 😌