EsoMom_ Kızlar yumurtalıklarım çok yumurta olduğu için ilaç kullanmadığımda gelişmiyor ama bu ay adetim bittikten sonra kaşık ağrım var normal mi acaba ?
EsoMom_ Rapunzelll6333 hiç bilmiyorum iğnenin çatlattığı yumurta kist mi oldu acaba korktum açıkçası Genelde sol taraf ağrıyor ne olur ne olmaz diye cuman gününe randevu aldım normal de pazartesi yumurtlama günüm bakalım
Rapunzelll6333 EsoMom_ iğne kiste donusseydin adet olmazdım canm 🤗 korkma umarım kendiliğinden olur bu ay ❤️