Bebeğim sadece anne sütü alıyor gayet düzenli yapılan kaka son 20 gündür tık yok son 2 güne kadar keyfi iyiydi ama ıkınıp ıkınıp ağladı zaten 10 günde bi götürdüm huzursuzluk yoksa bişey yapmayalım dedi dr 5 gün durdu bidaha götürdüm yine aynı bebek iyi bişey yapmayalım artık ıkınma büyüyünce götürdüm fitil yazdı gliserin kansuk mavi mafflor yazdı tribudat şurup yazdı
Fitil yarım 3 gün konacak koyarken zorlanma ıkınmayla az bişey kaka geldi ama devamı gelmedi ama ya fitil geri çıktı bilemedim çok ağladı zaten zar zor yaptım :(
Uyarı filn hiç yapmadım yapamam başka bi çözüm yolu bulan varmı dır buna 🥺