Sevgilimmmmmmm 14+5 haftalığım belim ve kalçam çok ağrıyor. Yerde oturunca özellikle çok kötü oluyor sürekli uzanmam gerek. Normal mi
kindacute Sevgilimmmmmmm rahmin kendine ve bebeğe hazırlık yapıyor, normal bir durum. Doktorun izin verdiyse egzersizlere başlayarak ağrıları minimize edebilirsin. Pilates topu hareketleri, küçük esneme egzersizleri çok iyi gelmişti bana
tazeannesese Sevgilimmmmmmm benim de kasık ağrım oluyor sürekli bir de bunlara ek gaz sancısı, bel ağrısı, kabızlık 😏
Ardennnnn Sevgilimmmmmmm canım ilk gebeligimde o kadar çok belim agrudidi ki belki senden daha erken haftada bile olabilir resmen kuyruk sokumum etime batiyo gibi hissettim simitle oturuyodum💆 doktorum çok normal diyordu