Sukutuhayal Kızlar bebişlerin kalp atışı kaç. 140 altı olursa erkek üstü olursa kız oluyormuş. Var mı kalp atışını ve cinsiyeti bilenler
Kbradll Sukutuhayal ayy öyle diyorlar benimde 160 larda bilmiyoruz daha doktorum kıza benzetti oda tahmin yaptı
dygsss Sukutuhayal böyle şeylere inanmayın bütün belirtilerim ve hurafeler çin takvimi kız derken bir pipili olduğunu öğrendik 🤣
kcgdm Sukutuhayal öyle birşey yok malesef bebek gelismeye başladığında 140in üzerinde oluyor zaten büyüdükçe 120 ye kadar düşüyor
zeynosileannis Sukutuhayal İki bebeğimde de ilk aylarda yüksekti sonra düştü birisi kız birisi erkke bu sadece bir hurafe