glnhl_34 İki yaş sendromu yaşamayan var mı ? Yaşamayanlarin sebebi anneden mi kaynaklanir yoksa çocuktan mı😇
mcansu glnhl_34 ben yaşadım diyemem öyle anlatılanlar gibi uç noktada krizler olmadı. Bence hem çocuktan hem aile ortamından ebeveyn tutumundan kaynaklı. Ki doktorumuz da öyle demişti
Minat9496 glnhl_34 bende çok uç noktalarda yaşamadım, sadece iştah yemek seçme konusunu şiddetli yasadkk o da benden kaynaklı çocuğu çok sıktığım içindir, onun dışında yer yer inat , krizler oldu ama hemen geçen kısa süreli normal krizler
glnhl_34 Oslemasel hani çevrede anlatıyorlar ya çok kriz yaşıyoruz çok ağlamalı çok inatlı zamanlar geçiriyoruz ben bunları yaşamadım pek çok şükür sebebini merak ettiğim için buraya o şekilde bir konu açtım