Leyla2525 evet bende de var şeker 24 .haftadan beri. Tokluğun 120 leri geçiyorsa sıkıntı
Çok dikkat etmelisin diyetle yapabilirsin benimde öyleydi en baştaki değerlerim
Beyaz ekmek ,şeker,şekerli ne varsa ,şerbetli tatlılar, makarna,pilav ,patates,brokoli, havuç bunları sakın tüketme hiç tüketme
Hamuru işini tüketme .
Tam buğday ekmeği al her öğünde ince bir dilim ye .bol salata bol yoğurt kefir süt yağsız peynir ceviz çok yemeye çalış