Normalde sabah hastaneye doğuma gidecektim zaten kızlar . Suni sancı icin yatıs yapılacak 40. haftama girdim artık doktorum baktı acılman var dedi ama sancım yoktu biraz ben elimle tetikleyeceğim dedi catı muayenesi yaptı ve üzerinden 4 saat geçti az önce nişanım geldi anlar mıydım falan diyordum ama anlamayacak gibi değilmiş normal akıntı gibi asla değil hafif hafif bel ağrılarım başladı belki gece bile sancılanabilirsin duramazsan gel dedi doktorum bakalım heyecanla bekliyorum bu gece nasıl uyuyacağım inanın bilmiyorum ben de doğum hikayemi buraya yazmak istiyorum umarım nasip olur dualarınıza talibim birbirimize dua edelim inşallah