Nurellaaaaaaa1212 haklısınız başak bir doktordan görüş almakta,benim doktorum perinatolog prof bu alanda,bir sürede bulunmadı, psikolojik toparlanmam gerektiğini dile getirdi.%99 sağlıklı,ama %1 tekrar yaşanabilir dedi.
Allah böyle acı kayıp bir daha yaşatmasın bizlere.