İkinci doğumum olucak ınsallah 40.haftayı tamamladık karnım yukarıda dıyorlar acaba nasıl olucak ne zaman olucak doğumum benım gibi olanlar varmı bu arada suyum gelmeden önce gıtmek de ıstemıyorum oğlum evde aklım gerıde kalıyor nasıl yaptınız varmı benım gıbı gelmeyen benim😊