Merhaba 17 hatalık hamileyim bu gün hem kontrol hem cinsiyet için sivas numune hastanesine gittim ama hiç ilegilenmediler kafın doğum doktoru çok kötüydü Kayseri’ye gideceğim aynı durumu yaşamak istemiyorum gerçekten iyi memnun kaldığınız kayseride kadın doğum doktoru var mı acaba