Urazakininannesi Yarın sezaryenimiz var çooook heyecanlıyım var mı aranızda aynı heyecanı paylaştığım anneler? Sohbet etmek istedim 😍😍😍
Derya7753 Urazakininannesi ayy bende sezaryen olcam ama ben beklemedeyim doğum 7 ocak gözüküyor normalde bakalım ne olacak hiç sancım falanda olmuyor 2025li olsun istiyorm
Urazakininannesi Derya7753 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benim ilk doğumumda sezaryendi dolayısıyla bu hafta olacak buda 😊 sizinkide en hayırlı zamanda gelsin inşallah 💐
Urazakininannesi nbhtdg Allah razı olsun çok teşekkür ederim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım inşallah 😊💐
Urazakininannesi Kdr1963 Aşlahım kolaylıkla sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah çok heyecanlıyım 🥹
Derya7753 Urazakininannesi benim ilk bebem inş sizinkide sağlıkla gelir biz 38+1 beklemedeyiz bakalım
Kdr1963 Babyybabyyy 38 haftalikken gittim nst sancim falan çıkmadı, çarşamba günü gel dedi 39 +1 oldum bugün, devlette olacağım ilki özeldeydi , benim doktorum Bi aksilik olmadıkça 39 haftaya kadar bekliyor
Derya7753 Dlnesn banada doktor senş haftaya alırız dedi sezaryen deyince devlette doğum yapcam ben 38+1 oldum normal istiyordum ama iki fıtık olduğu için beyın cerrahi önermedi perşembe günü tahlillere göre ilerliycek rapor alıp sezaryen olcam
Babyybabyyy Dlnesn 39a kadar nasıl bekliyorlar. Gelişme geriliği var kızımda 36.haftadayım haftada 2 gidiyorum. 37de alırız dedi ama daha tam net bir şey söylemedi. Sizin özel hastane mi acaba
Dlnesn Babyybabyyy hem özel hem devlet takipliyim özeldeki de bekliyor devletteki de . Özeldekinin bekleme sebebi yılbaşından sonra sezeryan fiyatları artacak o yüzden diye düşünüyorum. Devletteki de her şey yolunda zaten niye beklemeyelim düşüncesi var. Çok memnunum doktorumdan devlette doğum yapacağım o yüzden
ymelike35 Babyybabyyy hayır ilk sezeryanim bu bebeğim makat geliş olduğu için vede bu gün gittim kontrol icin 38 haftaligim 38+5 te alinicam sezaryana bu sefer ayak geliş olmuş rahimime çok baskı uyguluyor daha zor oldu benim için Allah’tan günüm az tam dik duruyor bu sefer hiç nefes alamıyorum göğüsumun altında sıkışıyor gibi resmen