Ben birinci hamileliğimde bio oil kullandım son haftalarda vazelin ile birlikte kullandım çatlamadım hiç. Şimdi 20 haftalık ikiz gebelik yine bio oil kullanıyorum la roche posay nemlendirici ile beraber kullanıyorum. Şimdilik çatlak yok ama ileriki haftalarda olur mu bilemiyorum. Kaşıntı olunca direk nemlendirici kullanıyorum