Anneler bir şeyi merak ediyorum. Ben 15+3te cinsiyeti öğrendim hatta direk ben bariz gördüm bacak arası doluydu dedim bu erkek doktorda tasdikledi. Bugün 20+0ım ve kontrole gittik. Çok net bana göstermesede çocuğun her yerini ölçerken bi baktım ki bacak arası boş. Yani çokta emin değilim net görmedim ama 2-3 kere aynı açıdan gördüm ve boştu. Doktora bir şey demedim giderken sadece erkek mi dedim o da çok detaylı bakmadım ama ilk baktığımızda ben erkeğe benzettim dedi o kadar. Başına böyle bir şey gelen var mı ?