ilaydasenol sorduğunuz için söylüyorum. 2 gün varken yaptım ve bir daha asla yapmam dedim çünkü 2 gün sonra adet oldum . Doktor test yapmasan da hamile olduğunu anlamazdın dedi sadece döllenme olmuş kimyasal gebelik dedi. Ama 1 ay sonra hamile kaldım şuan 21 haftalık sağlıklı bir gebelik oldu bu. Sizin moralinizi bozmak istemem . Hakkınızı helal edin . Herkes aynı seyj yaşayacak diye birşey yok. Ama bir sağlık sorununuz yoksa adet gecikmesini bekleyerek yapmak en en en sağlıklı sonuç.