Rapunzelll6333 Edilann cnm moralini bozmak istemem ama benim 14 güne kadar pozitif çıkti sonra negatife döndü evet 10gunde de öğrenen var ama bence en sağlıklısı adetinden sonra yapmak veya iğnenin 15 günü yapmak
Edilann buse76 keşke busecim ya 11 gün ama yanıltıcı olabilir. Öyle bilgi paylaşımı fikir alışverişi olsun diye atıyorum buraya işte
Edilann Bu arada arkadaşlar belirtilerim Göğüste hassasiyet Pelvik ağrı Umarım işler yolunda gidiyordur 😂
Edilann Rapunzelll6333 çok doğru söylüyorsun da işte merak ya benimki 🤷♀️ ilk denemem olduğu için buralardayım tatlı bir heyecan ☺️
Rapunzelll6333 Edilann ❤️❤️anlıyorum canm seni bende ilk defa geçen ay çatlatma iğnesi ve letu kullanmistim malesf olumlu sonuç alamadım 🥲