Firdevs06 ilk bebekte greentom reversible travel set bebek arabası aldım aslında çok hafif bir araba, manevraları güzel ama 2 parça olması ve binanın asansörsüz olması beni zorladığı için yaşında hamiltonun bebek arabasını almıştım
Daha ağırdı ama çocukla beraber ikisini tek indirebiliyordum, taksiye binerken, inerken vs direk açılıp kapanması beni psikolojik olarak rahatlatıyordu tek çıktığım zaman travelde zorlanıyordum