_biranneadayi 3coocukluannee Çook gerek olmadıkça içilmez canım ama içilebilir tek ilaç o. Dayanamayacak kadar olmadıkça içmemeye çalış❤️
Imasleeper 3coocukluannee içilir ben doğurduğumda iki hafta kadar ağrılarım için kullandı. Doktor iç zaten ağrılarından duramazsın emzirmene de sakınca yok dedi
3coocukluannee _biranneadayi @Daisyy000 @Sevimli_06 İlk defa içtim canım kafam aşırı derece de ağrıyordu.Şükür şimdi geçti.az ağrısı kaldı.
Sevimli_06 3coocukluannee evet bazen içmek istemiyorum ama baş ağrısı beni zorluyor türk kahvesi de baş ağrısını geçiriyor canım aklında bulunsun arada parol yerine içerim
TheMuhtesem 3coocukluannee içebilirsiniz, hatta duruma göre antibiyotik de kullanılabiliyor. Doğum sonrası doktorların verdiği ilaçlar var antibiyotik, ağrı kesici gibi sonuçta parol çok basit yanlarında
3coocukluannee TheMuhtesem Valla bilmiyorum da aslın da parol kullanımştım unuttum 😀 sezeryan oldum o yüzden kullanmıştım ağrılarım için