Keremasaf1 Ftmskry 24+5 olduk,çok şükür iyiyz,yarın kontrolumuz var, Sizin doğum nezamana denk geliyo
Tubademir85 Ftmskry 23 haftalık oldum bende, kilo alıyor olmak dışında bir sorunum yok elhamdülillah 🙏ha bırde gece uyumak ıcın bır sağa bir sola dönmek dışında 😂😂
Ftmskry Serrayy ayni bende 25+3 vajinamda batma hissi var sendede varmı rahim kendini doguma hazırlıyormuş galiba
Serrayy Ftmskry yok canım erken dogum konusunda doktor gerekli uyarıyı yapar heralde sanmıyorum ole bsey olacağını
Aysel23 Bende 25 arada kasıklarda ağrı birde tekmeleyince ayy alltan sanki çıkacak hissi veriyo ya korkutuyo benide haftasonu randevu var sorcam dr
dml33 Ftmskry geceleri tuvalete cikmaktan biktim sadece ya hafta ilerledikce azalir diyolardi bn dha cok gidiorm 😊
Serrayy Ftmskry cok ayakta kalınca ogun ölüyorum artık agrıdan bel agrısından sen de de oluyo mu oyle.. Hele uyumak tam bı ıskence oldu bacak agrıları yuzunden 🙄
Matmazelll Ftmskry bende 25+ 2 olduk bel ağrısı var gece yatarken bile ağrıyo başka bi sorun yok çok şükür bide ağırlaşıyoruz 😊