babycom456 Amonim evet canım ben bekarken oyle oluyodum korkmustum doktor yumurtlama zamanındasın evli olsan bu zamanlarda hamile kalınılıyo bi aprun yok demisti
Amonim babycom456 peki nasıl bi kanama afedersiniz peçeteye silince böyle pembe kanlı akıntı gibi mi 😂
Larraa Ben yaşadım sadece bir kere oldu ama ovülasyonun pik olduğu gündü ve yumurtlamadan dolayı olduğunu anlamıştım.