Kızlar kızımı sütten kesicem 3 ay sonra doğum yapacağım bir türlü bırakmadı aslında çok fazla istemiyor sadece uyuyacağı zaman meme olmadan uyumuyor böyle meme istemeden nasıl uyuturum acaba geçen gün denedim baya ağladı saat 3 e kadar uyumadı komşular kapıya geldi rahatsz oldular sanırım şuan ne yapmam lazım