Monica Kızlar şuan 5+1 deyim. Hamile kalmadan önce rahmimin hafif kalp şeklinde olduğu söylendi.. şimdi bebeğin yerleşmesine sıkıntı olur mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Aynı durumu yaşayan var mı?
Merveymktrmn Monica Benimde rahim kalp şeklindeydi. Üst kısmında çökük var dedi doktor perde oluşursa bebek gelişemez dedi snra bana vermiş oldgu bi ilaç sebebiyle o doktoru değiştirdm diğer gttiğim doktorda perde oluşmamış sorun yok dedi, önce biraz korktm ama tekrar doktor degişmek istemedm en son detaylı ultrasonda perinatoloji uzmanına sordum rahim kalp seklinde bnm skntı mı bu durum bnm icin dedim. Bu normal bazı bayanlarda olabiliyo kalp seklnde rahim bu bebegn gelişimine engel bi durum degil dedi gayet normal bi durum dedi ve suan bebek büyüdükçe artık kalp seklindende cktı normale döndü başta şundan dolayı tedbir aldırmıstı doktor kalp seklnde diye kese bi tarafa yerleşiyo diger tarafta hamilelik reaksiyonları devam ettgi için düşük tehlikesi olabliyomuş bna doktor sdce onunla ilgili dikkat etmemi söyledi rahme hiç takmadı bile sorun olmadı da cok şükür
Burcak61 Monica bende hamile kaldıktan sonra öğrendim kalp şeklinde olduğunu şu an 14+4 üm plasenta sağ tarafta oluştu bebek solda doktor doğuma kadar Progestan kullanmamı söyledi ilerleyen haftalarda sıkıntı olabilir dedi umarım kanama olmam bide belki kalp şeklinden dolayı bebek dönemez ve mecburi sezaryen olabilirsin dedi
Fatmaykt Monica her kadının hamileliği farklı olduğu gibi rahim şekli ve yapısı da farklı olabiliyormuş bende aynı şeyi yaşadım ve günlerce gözüme uyku girmedi.doktorumz rahmin iki taraftan boğumlu bebek ters duruyo erken doğar dedi sonrasında 2 doktora gittim ikisi de farklılık olabilir bebeğe zarar gelecek bişey yok dedi.sende içini ferah tut bişeycik olmaz allahın izniyle
Monica Burcak61 bende Protestan kullanıyorum şimdi. cumartesi doktora gideceğim.. Dr un söylediklerini yazarım.. çok saolun
Kubra3005 Yesim01 ay cok sevindim Bana doktorum donmeyebilir dedi cok uzulmustum Birde en fazla 2800 3000 kg dogurursun dedi Sinir oldum 😬 Insallah kolay bir dogum diliyorum
Yesim01 Kubra3005 dogduktan sonra alır kiloyu sorun etme canım bnmkide o kadar olacak normal dogum kolay olur çok kilolu olursa normalde sıkıntı yaşarsın
Kubra3005 Yesim01 29. Haftaya kadar hep haftasıyla uyumluydu ilk defa bu hafta 1 hafta geri çıktı 1200 dedi moralim bu yüzden bozuldu
Yesim01 Kubra3005 pazartesi 2650gr canım inşallah bi dahaki kontrolüne kadar alır bnm doktorum haftada 2 kere et. tavuk. Balık ye demişti canım haftada iki kere yiyemiyorum ama mutlaka birer kere de olsa yemeye calışıyorum bn süt içemiyorum belki içsem daha da kilo alır içebiliyosan günde 2 kerede süt iç canım bebege kilo aldıracak şeylerden ye
Charlotte85 Benn da az once kontrolden geldim bana da senin rahim arkuat seklinde kalp seklinde bu da erken digumu tetikleyebilir progestan baslicaz 37.haftaya kadarbdevam edeceksin dedi, iki kere rahim filmi cekildim boyle bi sey dememislerdi. Cok uzildum , umarim erken dogum olmaz. Bundan once 3tane de dusugum var , cok erken haftalardaydi o dusukler. Cok korktum umarim bir sey olmaz