Ya ben bu hastanede araştırmada takipli hastayım ama normal kadın polikliniğini de takipteyim doğum tahminen haziran’a denk geliyor doktora sormadım daha ne zaman olacağını ama korkuyorum hani birçok insan devlet hastanelerinde azarlandığını söylüyor ama ben normalde onu düşünüyorum üstelik kiloluyum daha önce 5 yıl tüp mide ameliyat olmuştum ben İstanbul’dan gelin oldum buraya açıkçası korkuyorum enfeksiyon kapar mıyım güzel ilgilenebilirler mi zorlanır mıyım çünkü ilk doğum olacak ve araftayım İnşallah sezeryan olmam çünkü tüp mide olduğum için sezeryenin acısını da biliyorum bilmiyorum normalde doğum istiyorum ama korkuyorum sezeryanı alırlarsa ilgilenmezlerse enfeksiyon kaparsam diye